محتوای دوره آموزشی

1: فایل های تصویری آموزش روش

این بخش شامل فایل های ویدیویی بسیار جامع می باشند که یادگیری زبان انگلیسی و آموزش زبان را متحول می کنند.این فایل ها بصورت جلسات هدفمندتنظیم شده و قدم به قدم روش را آموزش می دهند. در  طی  این  جلسات  شما  مرحله  به مرحله  با سیستم کاملا حساب شده ای آشنا می شوید که این قابلیت را به شما می دهد که به طرز ناباورانه ای هر واژه انگلیسی را تنها با یک بار مطالعه برای همیشه فرا بگیرید.همچنین در طی این  جلسات  به  این قابلیت می رسید که هنگام شنیدن(Listening) به محض تشخیص دو تا سه حرف اول واژه و شنیدن تلفظ آن به راحتی به مفهوم آن پی می برید  و  همچنین در هنگام مکالمه تمام واژه ها در اختیار کامل شما قرار می گیرند و از تجربه یادگیری زبان انگلیسی لذت می برید.

2: کتاب پی دی اف روش

 این کتاب شامل مطالب تکمیلی مربوط به آموزش روش بوده و همچنین اجزای لازم جهت استفاده از روش بیان ژنی را در اختیارتان قرار می دهد. در این کتاب همه لغات ضروری جهت  آموزش  کامل  زبان انگلیسی بصورت خاصی دسته بندی  شده اند.  این لغات طوری  انتخاب شده اند  که اکثر واژه های  مورد نیاز جهت آمادگی در آزمون های مختلف، واژه های  کتاب های درسی،روزنامه،رادیو  و  سایر رسانه ها جزو اینها هستند.طوری که دیگر لازم نیست به دنبال منابع جداگانه ای جهت آموزش زبان انگلیسی باشید.

3: بخش تلفظ لغات:

 این بخش شامل تلفظ آمریکایی و بریتانیایی همه لغات ضروری انگلیسی می باشد  که  با شنیدن  و تکرار آنها می توانید مطمئن باشید لغات را با تلفظ صحیح فراگرفته اید.

4: کتاب پی دی اف شامل توضیحات فارسی و کاربرد های اصلی همه لغات انگلیسی ضروری:

 در این کتاب جهت راحتی کار شما، ما با مراجعه به منابع معتبر، معانی کلیدی و پر کاربرد همه واژه ها را تعیین کرده وقرار داده ایم تا بدانید هنگام یادگیری زبان انگلیسی روی کدام معانی تمرکز کنید.همچنین در این کتاب،علاوه بر معنی صریح هر لغت توضیحات فارسی را قرار داده ایم که به شما در درک دقیق مفهوم و کاربرد لغت کمک می کند.

5: راهنمای مطالعه دیکشنری انگلیسی به انگلیسی :

 چون با استفاده از این روش بطور تصاعدی دامنه لغات زبان آموز افزایش می یابد پس می توانید توضیحات مربوط  به  لغات جدیدی  که قصد  فراگیری  آنها  را  دارید  را به انگلیسی مطالعه کنید.  بنابراین حین  مطالعه آن به دفعات با واژه هایی که قبلا با استفاده از روش فرا گرفته اید روبه رو خواهید شد و  بطور هیجان انگیزی  مفهوم  آنها  را  درک خواهید کرد و  این  امر در  فراگیری لغات بیشتر ایجاد انگیزه می کند.  به این  ترتیب با مطالعه متن انگلیسی به تدریج ترتیب کلام در ذهنتان اثر کرده و می توانید لغات فراگرفته شده را در قالب جملات انگلیسی بکار بگیرید.

نظر دهید !